Jaga flugor.

Det är en otrolig upplevelse att jaga flugor jag har hållit på med det nu i en halv timme men har inte fått död på dom än,dom är nämligen två stycken förmodligen en hona och en hane för dom satt på min vägg och parade sig,när vi kom hem från våran handlings tur,men inte ens då lyckades jag att ta död på dom inte ens en och det tycker jag är väldigt dåligt men jag har yrat runt nu på rummet med en tidning och kännt mig som en mördare som smyger sig på sitt offer men inte......
Dom är inte döda än,dom har en förmåga att dra sig till data skärmen har jag märkt antingen är det något med strålning eller så vet dom att där slår jag inte så då är dom trygga,jag vet inte men dom är förbannat irriterande.
Jag hittade tre elefanter idag när vi var ute och shoppade då blev jag glad,blir alltid glad när jag hittar något som jag inte har,men det finns faktiskt.
Det var en ganska lugn resa,det som retar mig lite är vissas nonchalans mot att vi är fler än henne(eller vi får väl säga dom) för idag var dom två som kom sent till den utsatta tiden,men det gör mig ingenting,utan sättet det görs på är det som irriterar mig,men man får lära sig att tackla det med,men det är konstigt att det bara är jag som vill lära mig hur man ska tackla alla dessa sittuationer som uppstår dagligen på hemmet,dom andra bara tutar och kör på i samma mönster,ser dom inte sina egna misstag eller vill dom reta upp folk hela tiden sen när dom kommer ut här i från?
Man kan ju faktiskt börja undra,men jag fortsätter på samma linje som jag gjort hitills,försöker lära känna mig själv och lära mig tackla andras konstiga beteenden,så kanske jag klarar mig där ute sen när det är dags.
Jag skrev väl innan att jag skulle hämta ut ett paket,jag gick in på affären och skulle hämta det med en personal i hasorna och ganska nyfiken vad det kunde vara och det har jag gått och grunnat på i en vecka nu så kom han med ett kuvär och när jag läste att det var från csn höll jag på att dimpa i backen,jag blev faktiskt lite besviken en års rapport som dom ville lämna till mig personligen för att berätta att jag hade för låg inkomst för att betala lånet.
Det var ju i och för sig ett possitivt besked det är ju allt man slipper att betala.
Jag och en tjej hjälptes åt med kvällsmaten och disken efter och nu gjorde vi faktiskt det,alltså hjälptes åt,det är inte heller vanligt på detta ställe,fan vad neggativ jag låter jag märker det själv och det roligaste av allt jag känner mig inte negativ.
Ja,just nu står det still här på hemmet inte ett ljud från korridoren så jag avslutar nu och kommer in senare innan natten.
Jag öppnar ett till inlägg med en dikt i direkt nu,efter en cigg hej hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0