Morgon i solenstecken.

Jag trodde natt personalen hade försovit sig i morse,klockan i allrummet var kvart i sju,så jag gick och knackade på.
Anledningen var egentligen att jag inte kan sätta på kaffe,har aldrig lärt mig det,för hemma dricker jag aldrig kaffe.
Sen hade jag ont i mina leder med och det gör så ont att jag inte står ut ibland och då på morgonen är det värst så då vill jag ha mina värk tabletter ganska så tidigt.
Vi ska nu snart ut och promenera i solen men det är kallt,så jag får nog ha på mig en jacka och ett par handskar.
handskar för jag har en förmåga att domna bort i fingrarna,jag förfrös mina händer en gång för många år sen
och sen dess har jag haft så kallade vita fingrar och det är obehagligt,speciellt när man tappar känseln i dom.
I dag ska jag hämta ut ett paket när vi åker på handlingsturen vid 13,men det är säkert något som jag vunnit via internet tror jag,men här är reglerna sånna att man inte får ta ut paketen utan personal för det är så mycket droger som folk beställer.
Jag och en kille här har suttit och pratat facebook nu på morgonen,det börjar bli ett populärt samtals ämne,en personal här på hemmet är min vän på facebook hon förstår inte riktigt vad som händer,men jag ska försöka förklara för henne,hon tror att allt som finns på hennes start sida är grejer jag skickat till henne,men det är det inte,
utan jag är bara aktiv så när jag spelar ett spel och vill ha ut det på min sida,så kommer det automatiskt till alla mina vänners start sidor med,dom saker jag skickar till henne privat hamnar ju i hennes lilla box vid sidan om chatten.
Så förlåt mig personalen jag är bara mycket aktiv på facebook och alla mina vänner har lika mycket grejer om mig på sina sidor.
Idag när jag satte på min dator så var den grön,innan min vovve kom fram,hmmm undrar varför?
Min obehagliga vän som jag inte tycker om sa till mig i förtroende att hon hittat en lägenhet men jag undrar det jag usch om det är här i faggorna då blir jag ju inte av med henne efter behandlingen heller.
Det är fullt ös här på morgon kvisten såg precis några el gubbar smyga förbi.
Nä nu är klockan dags att gå och promenera tid så jag avbryter skrivandet och ger mig ut på promenad,
Jag kommer in när jag får tid...kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0