Natt på hemmet.

Det var roligt på bingon för jag vann en påse sånna där små kanel bullar,bra och ha imorgon när min son kommer.
Det är alltid så rörigt när hemmet har bingo,folk hänger inte med på ropen av nummer,men det går...jag ska inte klaga.
Sen tittade jag på den sista biten av idol,ska nog gå in på datorn sen och rösta på pjotor,jag tycker han är tuff.
Det har varit mycket gap och skrik idag,en av drottningarna har varit på dåligt humör,hon är sotis på en annan tjej,
som råkade prata med hennes kille,ni ska veta vilket tjafs.
Att hon kan sänka stämningen så totalt,jag kan inte begripa det.
Nu är det lugnt,helt tyst men det är konstiga vibrationer här på bygget,det känns som om något håller på att koka över och det som kommer koka över är inget bra,men jag tog ett snack lite diskret med en av personalen,om dom dåliga vibbarna och han höll med,jag sa till och med till om att jag tror att dom tjänar på att blåsa folket på bygget tidigt i morgon så det hoppas jag dom gör nu,då menar jag allmän blåsning så precis alla får blåsa,då har jag ju inte satt dit någon tycker jag,men ändå varnat dom,jag känner att jag gjort något bra,men jag kan ju ha fel.
Men en sak kan jag lova att jag är väldigt känslig för vibrationer.
Något är det som är fel om det så är medeciner som byts eller vad det är,så är det något som inte är bra i alla fall.
Jag får väl slå mig själv på axeln,för det lär inte vara någon annan som gör det.
Det är konstigt men jag mår inte prima när jag säger till personalen det går inte naturligt och jag blir orolig att det ska komma fram att det är jag,men det får jag hoppas,för det är ju ingen som har sagt något till mig,så jag kan ju inget veta igentligen eller hur?
Nu ska jag sluta älta om det,imorgon kommer min son och då ska vi ha en bra dag och då kommer bilderna in från vandringen med,bättre sent än aldrig eller hur?
Nu avslutar jag med en stor kram och vi ses i morgon.
Oj,jag höll på att glömma, godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0