Natten sänker sig.

Ja nu har Allex och jag ordnat till det lite med min blogg så den kommer synas mer,för jag vill nå ut till många med mitt budskap.
För det är viktigt för människor utanför behandlings svängen och se hur det funkar och för dom som är i den med givetvis.
Allex var kvar till kl.19 då orkade han inte vänta på tårtan längre han var så trött stackaren,det kändes så tomt när han åkte,ja,det var som jag blev halv.
När han åkt så gick jag upp och tog en kopp kaffe och väntade på att folk skulle komma tillbaka från handlings turen,
medan jag satt där så fick jag veta att dom hade klämt in en bingo också,då blev jag glad.
Åh,vad med godis dom köpt som vinster,det var så det vattnades i munnen på mig och det vill jag lova att det gjorde det på alla andra med.
Men först tårtan prinsess,den duger,jag satt och tittade när det blev rusning runt tårtan och tänkte herre gud det ser ut som människorna här aldrig sett en tårta förut alla är som gamar,det ser ut som ja,jag vet inte vad,jag väntade tills den värsta ruschen var över sen kastade jag mig över tårtan på samma sätt och varför det ?
Det blev hur mycket tårta över som helst,jag kommer aldrig förstå mig på varför jag och andra med mig är så giriga och missund samma mot varandra,men det kommer jag aldrig bli klok på.
Jag retar mig på mina stav fel men det blir nog bättre,så är det väl om man inte gått ordentligt i skolan och har en släng dysleksi,så ni får ha förstående för det.
Nu har sista ruschen varit med medecin utdelning och sådant,så nu är det lungt på bygget.
Oj,jag glömde ju berätta att jag faktiskt vann på bingon ett paket muffins och en chokladbit så nu har jag natt godis inte illa.
Hon som jag har så förbannat svårt för och jag hamnade ute på altanen själva och då började hon diskutera cykel sabotaget med mig,jag ville helst krypa ur skinnet och försvinna obemärkt där ifrån men jag satt kvar.
Hon påstog sig ha hört någon snacka om cykeln med några andra och att dom inte märkt att hon var i närheten.
Och att hon skulle ta upp det på tisdag på den gemensamma morgon samlingen och namn ge personen,hon sa inga namn till mig,men jag kan nog ana vem det är hon tänker slänga skit på,den andra drottningen så klart,
vem annars?
Ja,ja låt dom sanera ut sig själva det är det bästa.
Nu är det snart söndag och jag ska iväg och träffa min älskade make äntligen så jag undrar om jag kommer sova i natt det liksom pirrar i hela kroppen,en härlig känsla.
Ja,nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer,hade tänkt gå in på facebook ett tag och se vad som händer där.
Jag kommer direkt efter nu öppna ett nytt inlägg och skriva en liten dikt,så gå gärna in och läs den sen
Ha en lugn och bra natt för det har jag tänkt mig att ha.
God natt alla ni som hittat hit och hemmet,inte att förglömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0