Bra dag.

Ja,vad ska man ha för rubrik på denna dag?
det är klart att den har varit bra,solen har lyst och jag har varit ute och gått,sonderat terrängen med andra ord.
jag är lite små besviken på behandlingshemmet,dom har nog missat en bit av poängen ok,jag klarade mig när jag var där och det var märkligt efter som det förekom ganska mycket på frestningar när man var där och det ändå 11 månader och sen så får man inte ens en påhälsning från dom utan dom skickar en vaktmästare eller vad han ska kallas och göra det sista.
Inte för att jag bryr mig så mycket egentligen,jag vet hur det brukar fungera ut med henne så vi får in någon ny.
Men jag har idag ett annat tänk än förut,jag blir alltid behandlad annorlunda,så länge jag varit på hemmet och någon skrivits ut så har dom fått något men dom glömmer som vanligt mig men nu är det försent.
Bara för jag råkade vara magsjuk,det är ingen ursäkt och för att jag fick en dag extra,det är ingen ursäkt,men jag är van..Jag hoppas bara dom inte skiter i att faxa dom sista sakerna till min soc. i morgon för det är bråttom.
Nog om det i morgon fyller jag år och det firar jag med min son.
Godnatt alla och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket! Hoppas också att hon läste min text och tar åt sig av det jag skriver. Allt bra idag då?

Kram

2010-04-08 @ 08:41:16
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Okej :) allt bra nu då?

2010-04-08 @ 19:38:57
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0