Det går långsamt fram.

I dag har jag packat upp två lådor och mer och mer kommer fram så dom har inte slängt allt vi ägt i alla fall skönt,men värre är att få ner lådorna i källaren när man lider av yrsel,men jag ska göra ett försök i morgon kväll.
I morgon skall jag göra något som jag aldrig trodde skulle hända men nu är det bara så,jag tänker inte berätta förens jag är lyckligt hemma igen och jag tror det kommer ta tid.
Nej jag är trött och ska sova nu,så godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Klart jag gillar fotboll, inte du eller? :P

2010-04-13 @ 07:43:03
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej joorå det hade jag:)

Jasså, jo de är väl så att man slutar firar födelsedagar vid en viss ålder? Jag har alltid hört de, men aldrig förstått riktigt varför. Men de är väl individuellt

2010-04-13 @ 18:59:10
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0