Har haft tv kväll.

Det har varit en helt underbar dag idag solig och fin,så den kan man ju inte klaga på tycker jag.
Jag har inte gjort mycket idag heller och det är inte bra,men jag ska ta nya tag efter att jag varit hos min man i morgon,men då är jag förmodligen ganska trött.
Undanflykter hela tiden och det är irriterande,men det känns som jag sagt någon gång innan som om jag är helt handlingsförlamad.
Men jag har gottat mig i solen och varit och handlat ätit mat och nu ska jag sova lite för i morgon ska jag till min man,nu må ni tro att jag längtar efter honom.
Godnatt på er alla och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har bara tagit det lugnt i helgen också. Har du för dig denna söndagen då? :)

2010-04-11 @ 10:16:54
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0