Långfredag....

Det är skönt att vara på benen igen har till och med druckit kaffe,men jag känner mig lite yrslig i huvudet men det är väl för jag inte ätit fast föda på några dagar så det går nog över när jag försöker pressa lite mat i mig nu vid 12.
Nu har jag vant mig vid tanken att jag ska här ifrån redan på söndag och jag tycker faktiskt att det ska bli skönt,men det var sättet jag fick reda på det som irriterade mig lite,men allt går över hem ska jag i alla fall och det blir jätte kul.
Jag har inte så mycket att skriva om just nu men nu vet ni att jag mår mycket bättre.
Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas det är bättre med dig nu! Ja, det krävs att man lägger ner lite tid på bloggen för att komma med på mest aktiva, men jag är ju inte med varje dag :P



Glad Påsk

2010-04-03 @ 10:52:36
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Coop Extra:)

Ne men usch va jobbigt att ha magsjuka! Krya på dig och Glad Påsk:)

2010-04-03 @ 14:17:10
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0