Livet är bra härligt...

Jag såg just ett erbjudande på blogg.se om att bli pokerspelare och blogga om det,det kanske vore något ha,ha men jag är aldeles för våghalsig för det projektet tror jag.
Nu börjar det välla in räkningar till mig både som min man ska betala och jag,så jag har suttit och ringt runt till dom som kräver av min man och bett dom låta det ligga där för han är ju i fängelse,så nu lär det ju inte komma mer från det hållet i alla fall skönt.
Jag har gjort en liten aning med mina lådor idag och nu fick jag precis höra att J inte kan komma för hon har fått stjärna det retar mig givetvis,för våra träffar ser jag fram emot och hon som skulle ta med min post då får dom banne mig skicka den.
Det är små aktigt tycker jag att dom inte kan låta henne komma hit men,men sånt är livet.
Jag fortsätter plocka i min egen takt och det funkar ju det med.
Jag håller på att fundera ut vad jag mer ska syssla med här på bloggen jag bad om tips men har inte fått några så nu ber jag igen tack på förhand.
Godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: sara

Sorry för att jag varit så off och inte svarat på jättelänge! Jag fastnade i en bok! haha Började i lördags och läste ut den idag så nu är jag ledig igen :)



Helgen var otrolig! Mellan 20-25 graedr och vindstilla hela helgen!

2010-04-21 @ 11:56:37
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: "Faster Gunhild"

Jag kanske inte är rätt person att ge tips om blogginnehåll, som mest skriver om gammalt hos Marcus. Men; foton - med nån historia om just den bilden, elefantsamlingen - varför du tycker så mycket om just den eller den, tips på nåt gott - kanske med recept. Galna tips? OK, men de är gratis i alla fall. Lycka till!

2010-04-21 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0