Mitt i natten.

Som vanligt blir mitt sista inlägg väldigt sent och jag är trött.
Nu har jag bott hemma i en vecka precis och det är skönt synd bara att jag är så himla slö,enligt mig själv skulle jag hunnit med mycket mera men,men det får ta den tid det tar,det sa min man med,så då känns det skönare.
Nu när jag stog ute på balkongen och rökte så tittade jag ut över byggden och vattentornet man ser från mig är så vackert när det är mörkt,på det viset är det bra att bo på tredje våningen.
Nä nu är jag trött så jag tänker gå och lägga mig så godnatt på er och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad trevligt! Gårdagen bjöd ju på helt fantastiskt väder.. Tror du det blir lika bra idag då? :)

2010-04-12 @ 06:37:53
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0