Nu börjar kampen...

Jag har funderat idag på om jag ska byta namn på bloggen nu när jag inte är på behandlingshem längre men jag vet inte om jag gör det,det handlar ju fortfarande om kamp.
Jag var och hälsade på min man och ni må tro att det var skönt att vara hemma redan vid halv fem i stället för vid halv sju det är faktiskt en stor skilnad.
Jag bestämde mig för att inte hålla på och packa upp lådor just idag,utan bara sitta och kolla på tv,det är faktiskt lite tråkigt utan soffa om jag får vara ärlig men det kommer nog att ordna sig dom på behandlingshemmet skulle hjälpa mig på något sätt.
Jag packade ihop mina saker jag hade kvar i morse och ställde på sängen men min lilla stereo fick inte plats så jag hoppas att dom inte glömmer den nu där den står så ensam och vit på byrån.
Nu tänkte jag faktiskt att jag skulle ringa till dom på tisdag så dom inte bestämmer sig för att komma precis då för då ska min son och jag ut på galej och handla det ska bli kul faktiskt.
I morgon ska jag börja plocka upp lite ur lådorna om det skulle råka komma en soffa ner dimpande från himlen,ha,ha,ha.
Nä godnatt på er och godnatt lägenheten vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0