Vad skönt det är

Denna dag är inte som dom andra för nu har jag en soffa och ikväll har jag utnyttjat den genom att ligga och kolla på antikrundan som jag gillar så mycket,samt lyxfällan när man tittar på det programmet så verkar ens egna ekonomi vara lysande,men jag får ju medge att jag somnade till lite ibland det är det som är skönt när man har en soffa faktiskt.
Något annat som jag uppskattar är att J kom hit för henne vill jag verkligen ha kontakten med,men hon berättade lite om sittuationen på hemmet,stackarn måste ju spy ur sig någonstans.
Annars har jag tagit tillvara på dagen på ett bra sätt tycker jag själv och jag har köpt dextrosol och ser om jag får bukt med min yrsel på det sättet.
Det vore ju det ultimata.
Nu tänker jag gå och knoppa in och se vad morgondagen har att bjuda på,jag kommer nog ta foto på soffan tror jag så ni får se den.
Godnatt på er alla och godnatt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag hamnade på en tredje plats, helt ok! Händer idag då?

2010-04-16 @ 07:29:22
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0