Jag är så trött på snö nu.

Det tar ju aldrig slut det bara kommer mer och mer,man undrar ju om det kommer bli någon sommar över huvud taget....det där skulle nog varit ett ord är jag rädd för men,men,
Idag var jag och tittade på lägenheten som jag vill köpa och det verkade bra,så nu får ni som läser detta hålla tummarna för mig att dom beslutar att jag får köpa den.
Man kan ju aldrig vara helt säker,så är det ju bara.
Men jag skulle bli så lycklig om det gick vägen så hälften kunde vara nog och sen började snöandet igen.
Jag var föresten och hämtade ut mitt pass med så nu kan jag verkligen åka med min son till Turkiet i maj.
Nä,ni får ursäkta mig men jag är väldigt trött nu så jag säger godnatt på er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG

Jag vet inte hur det gick på provet men jag svarade på alla frågor & jag tror det går bra! :DD

ja jag gillar att bowla, fast inte alltid ;)

2010-02-20 @ 10:14:12
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0