Det är kallt i kväll.

Nu har jag bestämt mig för att börja skriva dikter här på bloggen igen,det var ett tag sen nu när jag tänker efter.
Det har varit en underbar dag idag,fast kall som attan.
Då är det inte så roligt att vara rökare,men det har inte blivit så många cigg idag i alla fall inget okynnes rökande som i vanliga fall är ganska så vanligt när det gäller mig.
Min son och jag har haft roligt som vanligt men det gör lika ont varje gång han åker hem från mig igen,det är svårt att förklara den ensamhets känslan,men det känns som jag blir halv på något sätt.
Men så vet jag ju att han kommer till mig nästa lördag igen.
Jag hjälpte till i köket på för middagen och diskade efter maten vid kvälls maten,det är konstigt att det alltid skall vara problem i tjejvillan när det är våran tur att vara i köket man kan tycka att det skulle vara tvärt om.
Min son hjälpte J med hennes dator så den funkade som den skulle,han är en stjärna när det gäller datorer,men det är nog alla tonåringar idag tror ju jag.
Ikväll hade vi bingo och jag vann på tre rader så nu har jag en massa chips och grejer som jag förmodligen kommer svulla i mig i natt.
För mig har det varit en underbar dag jag är så nöjd så hälften kunde vara nog.
Men J måste ju komma med sina sms från en av killarna här,jag får aldrig läsa dom själv så jag vet inte längre vad jag ska tro men har bestämt mig för att inte lägga min näsa i andras jävla soppa (ursäkta ord valet).
Nu har jag ätit lite choklad mousse och rökt min sista cigg och tänker nu lägga mig och läsa i luftslottet som sprängdes lite grann och varva ner till morgon dagens resa till min älskade man.
Så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Hah okej ;p

Haha, ja såå kul är den!

tack, du med! :)

2010-01-30 @ 22:07:43
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0