det är många minus ute.

Det blåser och är många grader kallt och jag har min röda vecka och förlorar mycket blod just idag är det värst.
Jag hade tänkt åka pulka idag men får nog stå över det för jag måste byta propp varannan timme så det blir jobbigt för mig,men det blir nog fler gånger för jag tycker det är kul att åka pulka,man blir som barn på nytt.
Jag har suttit uppe och pimplat kaffe för glatta livet så nu gurglar det i min hals,jag får göra ett uppehåll med kaffe drickandet till i eftermiddag tror jag.
Vi ska gå tips runda efter maten någongång det ska bli kul faktiskt.
Min son kommer vid 11 så nu sitter jag bara och väntar på honom,det är ingen annan uppe,så då kam jag lika gärna sitta på rummet och leka lite med datorn.
Idag blir det säkert inte många inlägg,så ni får ha tålamod mina vänner.
En kram nu och sen ses vi när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0