Det börjar blåsa upp.

Tidigare i veckan så var det någon som sa till mig att det skulle bli storm i helgen och nu i kväll så har det börjat blåsa,så det skulle inte förvåna mig det minsta om det blev världens storm i morgon när jag skall åka till Helsingborg och hälsa på min älskade man,men så länge det går att ta sig dit hur lång tid det än tar så kommer jag att åka,så är det bara för nu behöver jag fylla på min energi lite grann så jag klarar veckan.
Min man ringde idag föresten,första gången när jag och Allex var ute och gick tipsrundan som idag var av väldigt konstig art,men den vann Allex och jag kom tvåa och resten kom på delad tredje plats,så jag och Allex var nöjda fast frågorna var ju lite udda om man får vara ärlig,men,men vi fick oss en kylig men väl behövd promenad i alla fall.
Sen ringde han en gång till och då hade han ett roligt besked att ge mig,äntligen har han fått igenom telefon tillstånd till min mobil jag blev så glad då kan vi prata oftare med varandra.
Sen har jag och Allex haft lite små mysigt med datorn hela dagen,men det blir ju tyvärr kväll och han ska åka hem och ensamheten kryper över mig,det är en otroligt vemodig känsla när han lämnar mig faktiskt.
men så är det ju,han får ju inte sova här och det vet vi ju båda om.
Sen när han åkt hem så gick jag upp och var lite social,åt chips med dom andra och tittade lite på tv.
Men nu är det dags att gå i säng och vila upp mig inför resan i morgon.
Så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0