Det går åt kallare tider.

Det är märkligt att en grad kan göra en så stor skilnad,men idag var det riktigt kallt ute i korridoren och det är ju så i äldre hus att man känner kylan in,men det var ju inte så kallt att man gick och huttrade här inne precis,men i dessa lägen så önskade man att man inte var rökare.
Det har varit en lugn natt och jag har för en gångsskull inte varit uppe och gått i sömnen.
Jag är på prima humör för idag skall jag åka på permis till lägenheten igen det blir något som är återkommande och det känns skönt faktiskt.
Så det blir detta inlägg sen blir det inget förens jag är till rätta i lägenheten,jag har inte berstämt mig riktigt än för när jag ska åka men det kommer nog lösa sig under dagen.
Detta inlägg blir kort,för jag skall förbereda mig mentalt på att jag ska stå framme vid tavlan i dag och skriva på den gemensamma morgonsamlingen.
Det gör mig nervös,jag håller redan på att dö en smula.
Hej så länge vi hörs senare,kram.

Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman - Gravid !

Okej.. vart bor du nu då? Du får gärna berätta lite eller finns de nånstans o läsa?=)

2010-01-26 @ 08:28:21
URL: http://precioso.se
Postat av: sara

Låter som en bra vecka!! :)



Tack så mycket! :) Vad glad jag blir!

2010-01-26 @ 12:58:13
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo de är trevligt de;) Nja inget speciellt planerat i veckan:) själv då?

2010-01-27 @ 08:42:04
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0