Förlåt att jag inte skrev igår.

Jag har haft en jätte bra permis i lägenheten och mår jätte bra,igår var jag och tittade på lägenhet en litenbit ifrån hemmet,det var en jätte häftig lägenhet,men än vet jag inte om den blir min faktiskt.
Dom ska ju kolla mitt person nummer och jag vet ju inte riktigt vad dom får fram där för någonting men jag håller tummarna att det går vägen.
Vi var där i den lilla kommunen och kollade idag igen,fikade och tittade vad det fanns för affärer och det verkade jätte trevligt så nu ni som läser detta får hjälpa till och hålla tummarna,jag hoppas jag lyckades charma honom så han tyckte jag var trevlig men det vet jag ju inte förstås,för jag var för nervös för det.
En av killarna har dragit idag medan vi var ute och åkte det var synd för den killen var en mycket trevlig kille faktiskt.
Jag har inte mycket mer att skriva just nu så jag återkommer senare med mer kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0