God morgon alla monster diggare.

När jag var yngre så fanns det ett barnprogram som alltid började så med hemliga arne och idag fick jag det i huvudet så det kommer nog att sitta där ett tag ha,ha,ha.
Lugn morgon det har bara varit jag och min servitör uppe men när jag gick in på rummet innan så såg jag C komma gående utanför med stora bestämda steg hon har nog inte fått sova i natt heller,det lustiga är att på vissa lyser det igenom så tydligt att dom hittar på för att få benzo,vilket man inte får här och hon är en av dom som lyser igenom.
Hon kommer nog inte bli långvarig här på sin första permis hem så kommer hon ta ett återfall det skriker ju hela hon om så vi får väl se hur det blir,jag försöker i alla fall hålla mig vän med henne och se om min anti C kan gå över.
Det lyckades ju med T en gång,men som någon sa dom är ju olika personer så detta kanske inte kommer funka,men försöka går ju alltid.
I grunden så är hon säkert bra,men mina problem ligger ju i att jag inte kan se dom när jag väl hittat dom som mina hat objekt jag sågar dom vid fotknölarna så nu får jag försöka tränga igenom mitt eget försvar för att hitta det goda i denna människa,jag önskar mig själv lycka till.
Det är just nu inte mycket att skriva om så nu avslutar jag.
Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0