Höll på att glömma.

Jag måste vara inne i en mycket tankspridd period,jag brukar väl aldrig glömma att skriva här,eller?
Men nu kom jag på det.
Grupperna kommer att se annorlunda ut från idag tror jag men jag är inte säker efter som det är fler helger,det ska bli spännande att se hur det kommer att fungera.
Det är kallt ute idag med men inte så kallt som igår skönt är väl det.
Det är så lugnt just nu här på hemmet så man undrar om det är någon mer än jag som är här,så lugnt har det inte varit sen jag kom det lovar jag.
Jag fick meddelande från vår lilla snärta till time outare,hon kommer tillbaka men det tar nog en vecka till enligt henne,men jag tycker ju dom får ge sig här ifrån det är ju ohållbart tycker jag.
Ja,just nu så finns det inget mer att skriva om så ni får en kram och så tittar jag in lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0