Jag blir så förvånad.

I kväll var en del av gänget på bio och jag har roat mig själv här med personal inte en kotte i hela huset,jo,en men han var på sitt rum.
Sen när jag sitter i godan ro och tittar på lets dance,(kul att se Gudrun chyman dansa) då får jag ett sms av J där hon skriver om det vanliga att det har kommit in något,men jag har bestämt mig för att inte ta så alvarligt på det,för min egen skull,så jag bara lät det vara sen när dom kom hem så tog det inte lång stund förens jag fick ett sms till och då hade hon helt plötsligt fått något av en av killarna och kallat på natt personalen,men efter som det är hans jobb och inte mitt så sket jag i det igen och då ringer hon och säger att hon ska sticka,jag försöker givetvis övertala henne att stanna men hon hade bestämt sig,då låter hon ju dom vinna begriper hon inte det.
men nu har hon dragit i alla fall och jag kan inte göra mycket åt det bara hoppas på att hon tar sitt förnuft tillfånga och kommer tillbaka hon behöver ju verkligen detta.
Så nu känner jag mig lite nere för den sakens skull.
men,men det är ju hennes liv och jag tänker inte haka upp mig på det.
Men jag blev så trött helt plötsligt så jag säger god natt till er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Peek-A-Boo

Vi skulle ha tagit några öl ikväll men är alldeles för trött.

Imorgon blir det väldigt lungt och på söndag blir det brunch med ett stort gäng. :)



(Imorgon kan man anmäla sin blogg till The Blog of the Week igen... bara så du vet)

2010-01-30 @ 00:32:43
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0