Lite frågande är jag.

God morgon på er alla morgonpigga jag sitter och tittar ut i mörkret och ser en blinkande lastbil som verkar ha problem med vart den ska men nu körde den upp hit till hemmet,så den har nog något ärende hit.
Vi har suttit uppe och diskuterat lite om händelser som händer här på bygget och frågan kommer alltid upp,hur sköts vissa saker egentligen?
Jag tycker i och för sig att folk som hotar andra på ett eller annat sätt skall bli utskrivna,men sen ska det inte gå så lätt,man får titta på bakom liggande orsaker också,för går det så lätt så kan människan i fråga få ut vem som helst här ifrån utan att bli i fråga satt själv.
Nu vet jag ju inte riktigt vad det rör sig om,men gäller det C och hoten mot henne så ska man värkligen ta och titta på bakom liggande orsaker till detta,då talar jag om egen erfarenhet för jag har själv varit utsatt av hennes terror,men valt en smidigare väg,att inte visa henne att hon sätter igång det onda hos mig och jag märker ju att det biter hårt på henne,men hon lider av en besatthet som går ut på att hon vill ha ut vissa människor och någonstans så är det mig hon är ute efter det vet jag men mig kan hon inte rubba,så då provar hon sin taktik på någon annan sen kommer hon ge sig på mig igen nu när hon vet att det funkar.
Och det är obehagligt,väldigt obehagligt,för ser man inte hur hon kan terrorisera en människa,så tror man ju på stackars oskyldiga c,men det hon håller på med är vidrigt.
Så nu har jag sagt till mig själv att jag får jamsa med ännu mer med henne så hon inte begriper att hennes terror på mig biter som den gör,jag har ingen aning om vad jag gjort henne men det har väl något att göra med att hon märker att vissa människor tycker om mig och hon vill vara centrum på bygget och då vill hon klart ha bort mig.
Det lyser igenom hur gärna hon skulle vilja att jag blev utskriven men personalen märker inte hennes taktik att den stackars killen blev ett offer var bara en test på om den taktiken skulle funka så nu kan ni bara vänta och se när nästa öppna angrepp mot mig kommer för nu är det väl dolt,men då hoppas jag att personalen stannar upp och tittar ordentligt på situationen.
Jag skulle gärna säga detta till personalen men vill avvakta och se vad hon kommer hitta på.
Jag är inte bara nojig jag känner ju att hon vill ha bort mig till varje pris,detta blir spännande.
nu avslutar jag och återkommer när tid är,kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0