Måndag igen.

Veckorna går i rasande tempo,man hinner knappt med själv faktiskt.
Det blåser ute och är allmänt otrevligt sånt väder som gör att man helst vill krypa under täcket med en bra bok,jag tycker regeringen borde införa en bestämelse om att gå i ide,det hade varit rätt skönt eller hur?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu för det är inget som har hänt än och jag är lite förvirrad vad som händer idag med,det är väldigt svårt att komma in i det vanliga schemat som det är nu,men det kommer väl det med.
Jag får väl nöja mig med ett god morgon och sen vänta in dagen och se vad som händer,för något kommer hända det är jag övertygad om.
Jag ska ju ringa till den där hyresvärden i perstorp igen,håll tummarna för att det blir ett ok nu.
Jag stannar här och ger er alla en kram sen kommer jag in när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0