Mycket trött.

Jag har haft en trevlig dag fast tåget var försenat på dit vägen,det är ju självklart att lilla Jenny då började tro att det skulle bli försenat på hem vägen med och gick och spännde sig i onödan för allting flöt inga förseningar någonstans.
J kom och mötte mig som vanligt vid bussen och sen var det dags för att lämna urinprov och blåsa och det var ingen fara på taket där heller,jag skulle aldrig vara så dum att jag sumpade detta som är så himla viktigt för mig.
Nu är jag jätte trött och tänker gå och lägga mig.
Det finns inget att skriva om just nu,Jo,mina fötter stinker en hel dag i skor gör alla strumpor sura så jag får väl gå och tvätta fötterna nu innan jag lägger mig.
Jag måste skura rummet imorgon för när det är vinter så hasar man med sig både snö och grus in så golvet blir ingen vacker syn.
Nä,nu säger jag god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Haha, okej.

nej inget spec just nu, ska snart lägga mig :)

2010-01-31 @ 22:49:44
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0