Nej nu är det dags att sova.

Ska ju upp tidigt för att återvända till hemmet på morgon kvisten och jag ska ju packa ner datorn och allt sånt,så det är lite pill att göra.
Jag tänker nog att jag inte hinner göra något inlägg imorgon innan jag packar ner så ni får vänta tills jag orkar packa upp igen när jag är tillbaka som förmodligen blir på eftermiddagen någon gång om jag känner mig själv rätt.
Dom från hemmet har varit här och blåst mig i kväll då kom J med det var kul och då har hon ju sett lägenheten.
Hon saknar mig när jag är borta eller så är det bara något som hon säger för att det låter bra,men det är ju upp till henne och jag kan känna att jag saknat henne för jag tar ju hand om henne ganska mycket.
Ja,nu sitter jag här och tänker att imorgon vid denna tid så sitter jag i mitt rum på hemmet och bara minns detta som något som snart kommer igen och det är ju bra.
Jag vet ju inte om jag fick igenom mina ansökningar denna veckan så jag kan ju inte säga något förens imorgon.
Nä nu är jag så trött så ögonen går igen på mig så god natt på er.

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Vart har du varit idag då ? :)

2010-01-21 @ 01:27:09
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0