Nu bär det snart av.

Nu ropar fängelset på mig och jag är som vanligt inte pigg på att åka för att det är kallt och dystert men jag vet ju vad som väntar bakom knuten och det är allt för underbart för att missa jag lovar.
Jag och natt personalen satt och spånade att senare skulle jag kanske börja jobba här på hemmet men det är ju tyvärr en viss tid man skall vara drogfri innan man får börja jobba och det är synd jag skulle tänka mig att jobba timmar direkt när det inte är kvar någon som jag känner det hade känts skönt att veta att man får en tim anställning på ett jobb som man vet att man är bra på,men jag kan ju söka om några år.
Om jag inte trillat dit då pga. overksamhet.
Men jag kan ju sitta och skriva på mina memoarer så länge då har jag ju fullt upp ändå.
Nej,skämt å sido så spånade vi bara men i skämt så ligger det alltid ett alvar bakom det vet ju alla eller hur?
Jag ska göra mig i ordning för min avresa så jag avslutar här och packar min väska jag ska ha med mig.
Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Tack =)

2010-01-17 @ 14:15:04
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0