Nu har swtormen börjat på allvar.

Jaha,just nu har jag legat på soffan och läst och sovit om vart annat det har varit skönt,den här lilla trippen varje vecka är och gör mig gott.
Jag har hunnit prata med min man en gång men han kommer väl ringa snart igen och det är lite jobbigt för jag anser att vi inte har så himla mycket att prata om,medan han vill prata så ofta som möjligt det blir liksom en krock.
Sen har jag varit ute och gjort orten osäker och innan det började blåsa så klart.
Men när jag hade hundra meter kvar ungefär till jag skulle in i värmen så kände jag hur vinden fläskade i och sen har jag som jag sagt legat på soffan.
Nej, nu ljög jag,jag gjorde i ordning bekvämlighets käk sån där portionsrätt med fisk den var god och det ringde på min dörr och vaktmästaren kom,för jag hade klagat på att värmen i elementen inte funkade och någon sorts ventiler under fönsterkarmen var lösa och ramlade ut och då kom vinden rakt in så det var ju jätte kallt.
Men nu har han fixat det med så nu får jag varmt och gott igen.
Jag är fortfarande mätt och jag som har köpt en grillad kyckling tills i kväll får väl se om jag orkar senare.
Ja,nu har det kommit jätte mycket snö,så jag tror inte dom pallar komma hit och blåsa mig i kväll och på bygget skall dom ju ha bingo i kväll.
Jag avslutar och kommer in igen innan jag går och lägger mig kram så länge.

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Haha men kul ju ;D

Vad kul att du gjorde dt, tack så mkt! =)

2010-01-27 @ 20:49:28
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0