Snö,snö och åter snö.

Jag gjorde min lilla handlingsrunda på en timme,det snöade och blåste så det var inget kul alls men jag handlade en tidning och hittade en elefant på Erikshjälpen det var gott nog för mig sen hem och lägga mig på soffan och läsa tidningen,jag somnade givetvis och har precis slagit upp mina blå,tänkte på att jag kanske skulle göra ett litet inlägg.
Det är underbart att få vara för mig själv här i lägenheten det känns bra.
Jag kan göra precis som jag själv vill och bara vara,men i morgon skall jag tillbaka till hemmet igen skulle kunna vara här längre,men det är skönt att komma tillbaka också.
Just nu håller jag på att fästa trådar på alla lappar jag virkat till Allex lapptäcke det är ett jävla jobb men det blir ännu värre om jag inte gör det,för det har jag erfarenhet av med det lapptäcket jag gjorde till våran dubbelsäng.
Ja,nu tittar jag in igen innan jag somnar och sen får ni inget inlägg förens jag är tillbaka på hemmet igen så ni vet det.
Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

snöar här med:(

2010-01-20 @ 22:05:41
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0