Ullared toppen nästan.

Vi åkte tidigt i morse för det är en 3 timmars resa från där jag bor och till Ullared och det var en tröttsam resa för jag sov nästan hela vägen.
Det var inte alls mycket folk där så mina farhågor var obefogade,det gick nästan och dansa fram där,nu överdrev jag men det var gott om utrymme.
Jag fick handlat några t-shirtar,luvtröjor och lite annat smått och gott jag blev nöjd.
Sen käkade vi,jag åt en kebab tallrik det är inte ofta man får det när man sitter ute på landet på ett hem och ugglar.
Jag fick besked idag om lägenheten jag var och tittade på och dom kräver en borgenär och sånna växer tyvärr inte på träd och hon som skulle kunna ha ställt upp,min mamma hon är ju tyvärr död.
Så det är bara att hålla huvudet högt och söka vidare,någon gång måste jag ju få napp tycker man.
Jag vägrar bara flytta tillbaka där jag kommer ifrån det skulle vara rena döden för mig.
Det hände ju en fasansfull sak med mig förra året och två av dom som utsatte mig för detta är boende där och det kan bara sluta på ett sätt fyfan.
Nu ska jag gå ut och ta mig ett bloss så jag hoppas vi hörs senare,kram så länge.

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

sv' okej, men dt är ju skönt :)

Haha, tack. Men nt jag som gjort dt :)

2010-01-29 @ 22:20:13
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0