bättre sent än aldrig.

Jaha,då har vi kollat in melodifestivalen,några stycken här på bygget,men jag hade ingen känsla alls,tycker att man är trött på den vid det här laget.
Tillbaka med det gamla systemet där det var en tävling,det är så segt när det är så många tycker jag.
Jag tycker att Anna var mycket bra men jag tror ju tyvärr inte den gör någon större succe i det stora sammanhanget,rätta mig om jag har fel.
Det har varit en underbar dag med min son,det är alltid lika kul att han kommer hit.
Men nu tänker jag gå och lägga mig för i morgon skall jag ju resa till min man igen,ett evinnerligt farande på söndagar jag är tyvärr lite trött på det nu,men vad gör man inte för kärleken?
Väldigt mycket om jag får vara ärlig.
Jag har suttit och drömt mig bort till varmare bräddgrader nu en stund,åh,vad jag längtar till att all snö är borta.
Godnatt på er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0