Det är lustigt med vädret tycker jag.

Ja,om jag får vara ärlig så ser jag fram emot imorgon för då ska om jag förstått allt rätt socialen göra ett nytt försök att ta sig hit hoppas verkligen att hon kommer nu bara.
Jag måste nog höra med min ekonomihandläggare också om han har betalat in hyran som dom faktiskt lovade mig i ett svagt ögonblick i sina liv,men dom trodde nog aldrig att jag skulle få en lägenhet och då kan man ju lova hur mycket som helst.
Nä,nog om dom idioterna,hjälp mig hålla tummarna att dom kommer i morgon bara.
jag ska iväg nu så vi hörs senare kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: sara

Gör så! :) Det är härligt med en bild då och då! Himla kul å se bilderna på din lägenhet förut.



Har helgen varit bra annars?

2010-03-28 @ 22:07:50
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0