Innan jag inte hinner.

Ja,snart dags för frukost och från fyra tjejer till 2 igen helt otroligt,ena på time out men hon kommer ju i och för sig tillbaka idag..andra på psyket hon mådde helt enkelt för dåligt och då blir vi två kvar.
Ja,men idag så ska det komma 2 nya så det blir ju bra ändå,men mina tankar ligger i start gropen för att tjejer har svårare att ta emot behandling än killar och jag tycker åter igen att jag har rätt,för om man ser tillbaka på mina snart 11 månader här så är det alltid tjejerna som försvunnit utan anledning helt plötsligt,aldrig en kille,dom har blivit utskrivna men inte bara gått,tjejer klarar inte trycket från ut sidan lika bra och det vill jag säga att jag har haft tur,som har min man där jag har honom faktiskt.
Jag är nyfiken på hur dom skall lösa mina sista dagar här på hemmet,jag blir nog det bortglömda barnet som vanligt,det förvånar mig inte men jag ska vara här tiden ut och se hur det funkar för det vore roligt om man lyckades full följa en hel behandling någon gång i livet.
Men helst skulle jag vilja stanna hemma när jag åker idag jag hatar nämligen att pendla emellan två instanser så är det bara,antingen är man i sitt hem eller på hemmet.
Jag hatar detta resande,men nu idag är det sista gången jag pendlar när jag åker hit till hemmet igen på onsdag sen är jag kvar här till jag flyttar.
Jag tar inte med datorn denna gång utan den får vara kvar här på hemmet,så om det inte stör er så ses vi inte förens på onsdag.
Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ok, jag hoppas du får en massa gjort då och att alla lådorna är som bortflugna när onsdagen kommer!

Vi hörs då! Lycka till!

2010-03-29 @ 11:44:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: joo jag ha ju flyttat där ifrån:) men måste ifrån jämtland helt o hållet! Får fan lappsjuka...

2010-03-29 @ 17:06:24
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Klart det är träning! Allt bra idag då?

2010-03-30 @ 07:02:26
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0