Jag har blivit en nattsuddare.

Jag var precis ute och tog sista blosset nu,det var ganska kallt,men nu ska det visst gå mot varmare tider det ser jag fram mot faktiskt.
Denna dag har varit en skön dag och dagen i morgon ser jag fram mot på många sätt,jag ska till lägenheten och kampera i några nätter och det ska bli jätte kul,men att packa upp ska bli ganska jobbigt,det är rätt många kartonger,jag hade tänkt mig att ladda min mobil med kamera och ta några bilder på hur det ser ut innan jag börjat och efter,men jag blir nog inte klar denna gång,men veckan efter så ska jag vara där ännu lite mer för nu börjar det närma sig avslut för mig,det som känns lite läskigt att jag inte gjort något bra avslut någonsin i hela mitt långa liv,så detta blir mitt första,intressant och se om jag kommer fullfölja det eller om jag får kalla fötter och går innan för att slippa uppståndelsen,jag är inte mycket för sånt.
Jag lägger all min energi på att jag ska här i från nu och det är ju det som är det stora jobbet för mig nu,så det är kanske inte så konstigt att det blir så.
Nu är jag trött så jag säger godnatt till er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa de är ju rätt kul att snickra:) Joo jag försöker samla på ugglor;) Hur stor elefant samling har du då?:)

2010-03-17 @ 07:30:13
URL: http://wickedtime.blogg.s
Postat av: sara

Det känns lite bättre idag får jag allt säga... igår och i måndags var det väl typ 20% i må bra-ig-het men idag är jag uppe i 65% iallafall...kanske t o m 70...



Det är bra. Sätt mål för dej själv. Inte för stora och inte för små...(skulle dock säga att små mål är det bästa..) Ta små steg. Kan tänka mig att om man känner sej för pressad eller dyl så är det lätt att kanske falla tillbaka i gamla vanor.



Hur kommer det sej att du kom in på hemmet i första hand. Var det ett eget beslut eller någon annans?

2010-03-17 @ 14:54:39
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Kadri

det låvade snö till helgen så jag misstänker att det inte blev varmare



sv. vi somnade 30 minuter senare

2010-03-17 @ 17:52:08
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag då?

2010-03-18 @ 07:04:03
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0