Ska gå och lägga mig.

Nu är det natt över hemmet och jag börjar bli trött,dagen har varit bra vi hade samtal allihopa om stämningen nere i tjej huset och det var ett mycket bra samtal,tyckte vi alla så nu kanske dom slutar hacka på stackars lilla S.
Gruppen innan på dagen var också ganska givande fast jag gjort den någon gång innan.
jag mår bra men mina tankar är ju iväg någon annan stans i min lägenhet,hur jag ska göra och möblera.
Det känns jätte bra och inte alls skrämmande,det som kan vara skrämmande är ju att det blir ett helt nytt liv,men samtidigt är det ju ganska intressant,så det nyfikna övervinner rädslan för det nya.
jag säger nu godnatt till er och godnatt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0