En fin men åskig dag.

Jag vaknade väldigt tidigt för det var så himla varmt och kvavt och då hann jag göra det sista rycket i upp packning av lådor innan J och min son entrade mitt hem...
vi har haft det jätte trevligt..spelat wii spel och tittat på talang och burit ner dom sista lådorna i källaren,det gick jätte snabbt när man är tre och det bästa av allt jag kände mig inte ensam.
Och imorgon är det jag och sonen som ska ställa oss vid spisen och laga mat det känns så underbart att ha någon hos sig som sin son,man känner sig mer betydelsefull då på något sätt..det känns så himla bra att ha sin son här.
Finns det en bättre känsla..
Nej nu ska jag lägga mig..nu åskar det ju inte...god natt på er alla vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med att dra ur sladdar när åskan går är förenat med sunt förnuft, tycker jag. Det räcker nästan med ett åskmoln på himlen, långt bort, för att telefonen ska gå sönder. Speciellt de trådlösa. Så här åker kontakterna ut ofta på sommaren, kan jag lova.

2010-05-22 @ 10:39:55
URL: http://gunsanstankan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, jag blev visst så skärrad av att skriva om åskan att jag skrev fel på bloggadressen :)

2010-05-22 @ 10:43:34
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: jaa du, de där med bröllopet är galet.

Joo de har åskat lite här med. De är inte kul med åska

2010-05-23 @ 20:23:34
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0