Jag är lite slarvig..

Jag missade ju helt att skriva igår men jag och min son var helt inne i andra grejer,laga mat och spela spel mm,så sen när jag följt honom till tåget så hade jag i tanken att skriva ett inlägg men se det försvann igen,men så kan det gå när inte haspen är på...
Jag har haft en otroligt fin helg,med pingst och allt och åska och kvalmigt så man inte kan sova men jag har mått oförskämt bra och det är väl tur att man har lite höjder ibland också.
Idag har jag varit hos min man och hälsat på det är si och så med dom besöken jag börjar tycka att dom är lite besvärliga,jag tänker tala om för honom att i sommar så blir det bara var fjortondedag,det är mer rimligt..
Imorgon tänker jag spy av mig lite om honom,för han kan ju inte sitta och planera vårat liv där in i från han vet ju inte om jag får jobb eller något,men då ska jag om något år följa med upp på anstaltens grej i två veckor på något som heter gruvberget,jag vet ju inte om jag jobbar men då kommer jag ju inte komma med,men det vet jag att han aldrig skulle acceptera.
Ja,ja vi är två om den saken..mer om det imorgon tills dess god natt på er och sov gott...

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jag ha absolut ingen aning om varför man firar pingst. Men visst hade jag en trevlig pingsthelg för de:) Hur va din pingst?

2010-05-24 @ 21:01:14
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0