Jag får sluta att vara så sen...

Det är ju aldrig bra att göra sina inlägg så här sent på natten,för det första så är man trött och det gör ju inte saken bnättre att hälften av alla går och lägger sig och hinner inte läsa vad jag skrivit förens dagen efter inte kul.
Jag har haft en lugn och sansad dag,har mest slappat.
jag sa ju till er att jag skulle skriva motsattsen till Jante lagen i dag men det får ni nog vänta med tills i morgon är jag rädd för och då kommer jag göra det på någon död tid mitt på dagen,så det verkligen blir gjort.
mina grannar eller grannar och grannar jag ser deras hus och trädgård när jag står ute på min balkong och röker,dom har skaffat sig två små hundvalpar och då börjar det värka lite i hjärtat på en annan men har jag bestämt mig för att inte köpa hund igen så har jag där med basta,det kan väl få göra ont i hjärtat för det...
Jag får ju snart hem mina två katter,alltid något och då slipper jag känna mig så himla ensam och övergiven som jag kan göra ibland...det är ingen rolig känsla och den gör mig lite orolig med,för det kan ju leda till dumheter,men jag känner mig ganska stark än men det har ju bara gått en månad än inte att förglömma.
Jag säger god natt till er nu och god natt min lilla lägenhet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0