Otroligt trött i kväll...

Det är ju något bra med att vara trött,jag är inne lite tidigare.
Idag har det varit en tryckande hetta satt på balkongen hela förmiddagen och njöt och straxt efter jag hade kilat in så började det åska och regna väldigt mycket,orolig som jag är av mig så stängde jag av datorn och drog ur sladden och samma med teven oc wii spelet,lite harig känner jag mig men bättre det säkra före det osäkra nu för tiden.
I morgon händer det lite kul,J från hemmet skall väl äntligen komma och hälsa på mig och det ser jag fram mot och sen kommer min älskade son med efter skolan,då är det slut på ensamheten ett tag.
Ja,det har ju inte hänt så mycket och jag är faktiskt väldans trött så jag säger god natt och sov gott så hörs vi i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Släktforskning är roligt!! Man (jag) går in i en egen liten värld och "upplever gamla tider" samtidigt som släktträdet växer. En bra sysselsättning om man har gott om tid och lite förhandsuppgifter att börja med. Gå in på Genline eller Familjeband och kolla om du har lust.



Kul för dig att få lite besök, känna sig ensam är inte så kul. Men vi finns ju alltid här ute i sfären nånstans, vet du.

Glad Pingst!

//Gunsan/"Faster Gunhild"



2010-05-21 @ 10:32:24
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Sv: Jaa Urkult är ju den som ligger i Nämforsen, de pågår mellan 5-7 augusti. De har en rätt bra hemsida som du kan kolla in:) www.urkult.se

2010-05-21 @ 11:53:55
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0