Sent som vanligt..

Kollade in vårat svenska hopp i musikfestivalen (har valt att kalla det för det,stavningen till det andra är svårt)
Men det blir inget Sverige till finalen till lördag,jag som tyckte hon var bra,men man får väl hålla på Danmark det var en väldans bra låt det med.
I morgon är det dags för festival här i Perstorp inte illa det.
Det är mycket som händer och det håller på i två dagar så jag och min son tänker gå och kolla på vad som händer.
Det roligaste av allt är att i Hässleholm är en dubbelt så stor festival samtidigt och det är en när kommun med mycket större resurser lustigt att dom väljer samma helg.
Jag har haft en riktigt slapp dag idag det har varit riktigt skönt..min boklista ligger och väntar men jag är inte riktigt redo för den än....Nu måste jag gå och lägga mig god natt på er vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0