Sent,sent,sent.

Ja,vad göra när man fstnar på fb det är förjävligt faktiskt.
Men idag har jag varit och handlat ganska mycket mat i den affär som låg längst bort så jag har fått mottion idag.
jag har inte tagit hand om en enda låda idag det får bli morgondagens bekymmer.
jag har faktiskt slagit i hjäl hela tre timmar framför teven ikväll,från vem vet mest kl.19 till winter kl.21..
där emellan så var det jävulsrallyt jag gillade det faktiskt så det kommer jag nog följa nu på måndagar.
Jag har varit duktig och betalat en massa räkningar idag med,så man ser verkligen att pengarna försvinner.
Ibland undrar jag stilla för mig själv,alla dessa pengar har dom bara gått till att förstöra sig själv innan,det är ju inte riktigt klokt,men kall falta.
Jag måste komma på något annat att roa mina läsare med än mina egna tankar annars kommer jag ingen vart med att dela med mig av en fd.missbrukares kamp tillbaka till något som hon alldrig haft det är ju ganska intressant egentligen,men vet man inte så verkar bara mina tankar tagna från ingenstans.
nu måste jag sova god natt på er alla ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo det vore härligt att flytta här ifrån, men sitter som lite fast här.

Okej joo jag förstår att de kan va bra terapi faktiskt:)



Jaa det är härligt att se världen lite, har du varit på nå fler ställen i världen?:)

2010-05-18 @ 07:03:33
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0