11 minus.

Det är otroligt kallt ute,inte kul och jag har känningar i en av mina tänder ska det alltid vara något.
Det har varit rensning på stället och två utskrivningar och två time outer så det är lite rörigt nu,men jag ante att det skulle bli så och är ganska nöjd med resultatet.
Det är märkligt att utsätta sig för detta genom att strula här på hemmet och en av tjejerna nere i huset kände att det luktade som om någon hade rökt brass eller något liknande och det är väl förmodligen hon som åker på time out imorgon som har rökt något sinnesförändrande.
Det blir alltid lite förvirrande i tumultet om man säger så.
Vi var iväg och handlade och jag köpte då en bingolott till min man,så han kan spela på onsdag när det är uppesittar kväll,då går tiden lite fortare för honom.
Jag fick handlat lite elefanter när vi var iväg och sen fikade vi,det är alltid mysigt,sen påtade jag ihop ett brev till min man så att bingolotten kom iväg till honom samtidigt med lite pengar som han säkert behöver.
Vi åt pytt i panna till kvällsmat och mitt i maten så ringer min älskade man,må tro att jag blev glad.
Sen har jag och J spelat mulle det var ett tag sen nu,jag vann båda gångerna vi spelade,så jag är nöjd.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag slutar här och återkommer senare ikväll.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0