7.45 och mörkt ute.

Det ska väl gå mot ljusare tider nu,men det är mörkt vid åtta på morgonen och vad jag förstått när jag varit ute och rökt så är det regn med,det är ju rena rama hösten ute,men jag är glad så länge det inte är halt.
Idag ska jag ut och shoppa med sonen,vi får väl se hur det går,man är ju lite vilsen bland folk,men det ska nog gå bra.
Grupperna är ju slut redan vid 11 så sen bär det av om han nu vill,det vet man ju aldrig när det väl kommer till kritan.
Det är en helt vanlig dag idag,men jag tycker så förbannat synd om en av killarna här som inte har sovit mycket sen han kom hit,det är ju så viktigt med sömnen,men jag kan ju inte göra något tyvärr,men han måste ju börja sova annars kommer han ju hamna i psykos antar jag.
Låt oss kalla honom T,kanske ska åka iväg ett tag och prova något annat medel för sömn,för riskerna är ju stora att man inte klarar av sig själv tillslut och då blir det ju aldrig kul.
Jag vet ju inte för jag är ingen expert men en sak vet jag,att sover man inte så blir man knäpp tillslut det är ren fakta.
Just nu har jag inget mer på hjärtat,så vi hörs senare,det blir lite lite idag med förmodar jag efter som jag åker iväg,men sånt är ju livet kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0