Det är kallt,kallt,kallt.

Mina känslor fryser inne det är inte alltid roligt när folk får lämna även om det är nödvändigt,jag hade ju inte tollererat att dom skulle få vara kvar men det blir tomt och då märks en annan mer.
Nu vid 13 så är det julbord och lekar och julklapps utdelning liten tjuvstart på julafton och det är ju inte helt fel.
Jag är lite upprörd för den nya kärringen ursäkta uttrycket hon är så urbota dum och jag vet inte var hon hör hemma men inte på behandling i alla fall.
Så nu har lilla Jenny hittat sitt nya hatobjekt och det är inte roligt men det är något som jag behöver förmodligen och den sak som jag behöver bli av med också.
Vi har haft vår sista KBT-grupp med den personal vi brukar ha den med för sen slutar hon så det känns också konstigt,men mitt i allt detta så finns en Jenny som mår strålande bra faktiskt.
Jag återkommer med inlägg någon gång efter att vi ätit,så får ni se hur det går.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0