Det är så kallt.

Snön ligger kvar förmodligen så blir det en vit jul för en gångs skull det hör ju inte till vanligheterna.
Jag väljer bort promenaden idag och andra dagar så länge det är halt för det har jag nog sagt över hundra gånger nu att jag avskyr halkan och vill utsätta mig för den så lite som möjligt.
Jag har redan hunnit tvätta nu på morgonen,tvätten hänger redan i tork skåpet,så där kan den hänga tills jag känner att den ska upp till mig,skönt att ha det gjort.
Jag har pratat med en kille som jag brukade spela mulle med,han ringde och önskade mig en god jul,jag blev glad för det verkar gå bra för honom.
Men jag har en oro malande i kroppen,det känns att jag har en inflammation i käken och ska jag få värk nu till julen så vet jag inte vad jag gör,snart drar jag ut varenda tand i munnen då kan det ju inte strula mer,jag vill inte ha ont i jul,så är det bara,så håll tummarna för att det går bra.
Jag har inte packat upp min skrivare än för det tänkte jag att min son skulle få hjälpa mig med,för sådant kan han.
Ja,annars har morgonen sett ut som vanligt och det är jag aldeles nöjd med och det är fortfarande lugnt på bygget och det är verkligen skönt,så nu alla vänner kram på er så hörs vi senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0