Det är typiskt.

Jag satt och skrev in en dikt som inlägg och då hakade datorn upp sig helt plötsligt,sånt är inte kul,så nu kände jag inte för att skriva om den,så ni får vänta med dikt till ett senare tillfälle.
Jag vaknade av en förbannad klåda igen,men den håller sig till armar och ben,men för det är den inte särskilt rolig,men jag duschade och smörjde in mig ordentligt så det funkar,jag får bara inte glömma att smörja in mig på kvällen med,så funkar det nog.
Det har krånglat till sig här idag,för den personal som skulle jobba dag är sjuk,så det blir lite krångel,natt personalen har hållit på och ringa hela morgonen för att få tag i någon som kan hoppa in,men det verkar omöjligt.
Och det jävligaste av allt är att vi ska hämta min son,men det skulle ordna sig ändå har dom lovat,så jag känner mig lugn.
ja,nu på morgonen händer inte så mycket så jag avrundar här med att säga att jag kommer nog inte att komma in så mycket idag efter som min son kommer.
Kram så länge vi ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0