Det här med att skvallra.

På missbruksgruppen idag så pratade vi om hur man uppfattar sig själv och hur man själv tror att andra uppfattar en och hur fel det kan bli.
Ett intressant ämne,men vi halkade hela tiden in på att skvallra på andra och hur man gör det.
För mig har skvaller aldrig gett ett stort utrymme för jag tycker att det gör man bara inte,men senare tid har jag ändrat uppfattning och tänker att skvallra på ett snyggt sätt är okej.
Så det är ju skönt att ens principer kan ändras.
Jag har haft tur idag,dit jag och Allex tänkt att åka,dit ska resten av gruppen med så vi får åka med dom,det gjorde genast hela resan lite enklare,tycker jag själv faktiskt och min son tyckte också det var okej,så han kommer vid kvart i ett så åker vi i samlad trupp det är ju bra.
Sen vet jag ju inte om vi kanske stannar kvar,det får ju Allex själv bestämma.
Det är lugnt och fint här på bygget och det gör att jag känner mig harmonisk och det är en skön känsla nu slutar jag och tittar in senare igen kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0