Det snöar ute.

ja,nu har jag varit i permisions lägenheten en natt och skall vara där en natt till så då blir det inte så många inlägg för jag tar inte med mig datorn dit,ska bara försöka vara när jag är där,det är en övning i sig.
Det funkade bra igår så varför skulle det inte göra det idag?
Den enda tveksamheten som finns just nu är hur jag mår efter att ha vaccinerat mig mot influensan idag,det ska vi göra vid två,mår jag allt för dåligt så är det ju bara och ringa och be dom komma och hämta mig,så det blir nog bra.
Jag hoppas bara jag hinner köpa cigg och ta ut pengar innan frossan sätter igång.
Vad tramsig jag är,det händer säkert ingenting alls med mig,får jag verkligen hoppas,men jag blir alltid lika nervös varje gång jag ska fatta ett beslut vet igentligen inte varför,men har jag två alternativ så är jag alltid orolig att jag väljer fel,det hör nog till min problematik.
Ja,där jag har varit har det varit lugnt och det verkar det ha varit på hemmet också,jag är bara lite irriterad på hon som blivit min granne,hon har inte varit på en ända grupp sen hon fick flytta upp hit,eller sen hennes utredning blev klar,jag förstår inte riktigt vad hon gör här och ändå så säger hon att hon ska vara här till augusti,en mycket konstig människa det där.
jag kommer bara göra detta inlägg idag och återkommer imorgon med nya friska tag och då blir det ju lite fler inlägg så sug nu på denna karamell till imorgon så hörs vi då.
Kram på er alla och en bamse kram till hemmet som nu får stå här och frysa i snön,det är ju nämligen vinter nu,vitt,vitt,vitt så långt jag ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0