Det största problemet av politerat.

Ja,efter polis eskort till annan ort så var det hotfulla problemet avpoliterat,så nu kan jag ta hit min son i alla fall,för den stackaren som blev avpoliterad så blev det utskrivning,men han kom likförbannat hit i morse,av någon anledning.
jag bir så störd på detta så det inte är sant så nu springer han här och yrar igen och man märker direkt på stämningen att han är här.
Men sen tycker jag ju inte dom andra ska komma undan på grund av någon anledning,men det löser sig väl under dagen kan jag tro.
Jag vågar i allafall ta hit min son för till dess borde hotet ha försvunnit igen.
Det har varit en lugn morgon med mycket kaffe och sen är det så att vi ska åka och hämta min son idag för hans pappa skulle iväg på något annat idag.
Ja,det kommer väl inte bli så många inlägg idag men något blir det ju.
Här avslutar jag med en bamse kram till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0