Det var värre än jag trodde.

Polisen var här ännu en gång för att avpollitera det stora problemet igen,för han vägrade gå här ifrån och det såg ju min son så klart,men jag förklarade för honom på ett bra sätt vad som hänt igår och man såg att han blev stolt över mig,för att jag inte var inblandad i denna kaos,för nu är det verkligen kaos,härvan är nog större än jag trodde.
Min son hjälpte mig att koppla in min skrivare idag den var också bättre än jag trodde,man kunde ju kopiera på den med,så där gjorde jag nog klippet och det kan jag tacka min kontakt man för,jag är jätte nöjd.
Vi har hållit oss på mitt rum hela dagen och gjort lite allt möjligt.
Jag har bett honom försöka hitta min cd skiva som jag spelat in mina låtar på,så jag kan spela upp dom här för personalen och dom klienter som jag vill ska höra den,dom klienter som är kvar om jag får som jag önskar men det kan man ju inte alltid få tyvärr.
Det är många som varit positiva på massa skit,så dom går ju och oroar sig förmodligen,men det finns faktiskt en klick med,stabila människor som vill något med och det är skönt,det märktes så markant igår,det känns tryggt.
Det skulle vara så mysigt om det bara var den klicken här då kunde man ju slappna av på ett annat sätt.
Jag saknar min son,men han var här ganska länge idag och det bästa av allt han hann printa ut några foton på mig som jag kan ha med till min man i morgon då gör jag min man glad med.
Ja,nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer,jag hoppas alla som är inblandade i denna soppa sover väldigt dåligt och att ni som läser detta sover väldigt bra.
Och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0