Efter grupp.

Jag var ute och vandrade i regnet idag,det var skönt ändå,att röra på sig har ju ingen dött av.
Sen var det dags för gemensam samling där helg aktiviteterna planerades,jag satte upp mig på jul marknad i morgon,så om det finns plats till min son så åker vi med.
Sen var det våran egen lilla samling,där jag fick reda på att jag skulle lämna urinprov idag och lik förbannat så gick jag och kissade precis nu innan jag satte mig vid datorn,man kan inte vara på topp jämt märker jag.
Men dead line är först vid 13 så jag hinner ju säkert bli kiss nödig innan dess,men då gäller det att hitta en personal.
Sen hade alla vi tre tjejer induviduella samtal med personalen i huset,där vi tog upp eller jag tog upp att utöka permisarna till två dagar inget dumt tänk alls och vi var överens om det.
Jag fick också veta att jag har kvällsmaten idag,det är lustigt man känner som om man inte har tid med den,men ändå så går det ju på två rappa minuter,jag förstår inte vart hindret ligger riktigt,undrar om det bara är jag som har problem med det?
Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mat,jag är faktiskt riktigt hungrig fast jag har vräkt i mig två frukostbullar med ost precis,detta frossande håller inte hur länge som helst.
Nu har jag inget att skriva om så vi hörs senare kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0